Oreo wprowadza “tęczowe ciasteczka”. Reklamuje je lesbijka z nieogolonymi pachami

Oreo przygotowało specjalne tęczowe ciasteczka we współpracy z organizacją LGBT, w ramach kampanii „dumny rodzic”. Kampanię wspiera film, w którym para lesbijek odwiedza rodziców jednej z dziewczyn. Nagranie trwa 2 minuty 57 sekund, natomiast ciasteczka Oreo pojawiają się w nim przez 1,5 sekundy. Przypominamy, że to w końcu firma sprzedająca ciastka, zatem zaskakujące jest, iż w filmie, który rzekomo ma promować jej produkt, ten pojawia się przez ułamek sekundy. Znajduje się na czwartym planie. Ważniejszy jest virtue signalling i polityczny wydźwięk reklamy.

Poziom cringu jest tutaj po prostu ponaddźwiękowy. I nie pomaga fakt, że jest to reklama ciastek, która celowo pokazuje owłosione pachy kobiety. Człowiek od razu staje się głodny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *